Friday, August 20, 2010

Wahhh..maka dengan rasminya..ini lah rupa blog aku untuk kali ini..puas ati jugak …tocey Big Momma for few good tips. Dari 2 kolum, aku dah menaik taraf kan blog aku jadi 3 kolum..okey apa, dan juga apa yang pasti, akan bertambah lah gadget kat penampilan blog aku kali ini.
Puasa kali ini, syukur gila cuaca kat Kuching taklah panas bangat, hujan jerr…syukran. Cuma ada satu masalah jer, tahap sejuk beku di opis aku amat2 malampaui batas. Rasa macam bekerja dalam freezer jak. Mungkin salah satu faktor, perut kosong=tiada berlaku pembakaran dalam badan. Memang x pernah kue pakai jaket dalam opis. Kali nie kue tewas jugak dengan kesejukan ini. Brrrrrrrrrrr…..
Sedar x sedar, dah masuk 10 hari kita puasa yer, bila agak nya aku plan nak buka kat luar ? Ms Tikot dah plan 28.8.2010 nie , jadi tengah pikir nak join ke tak nie? Cuma takut lepas makan lak, kue dengan cemas nya nak balik ngan cepat, for terawih. Bukan apa, kue dah tanam semangat nak tamat terawih tawun nie, and so far betul kea rah melengkapkan kehadiran untuk terawih nie. Mudahan2 aku akan tamat terawih tawun nie..Amin. Kecuali, buat kan spring ke, sedap sikit coz sebelah masjid jer…boleh la lepak2 sikit lepas makan. So, gua tengah pikiaq giler lah nie …to makan or not to makan...???

1 comment:

Ms Tikot said...

Aih, join jak... kjp jak bah, lepas sungkei terus blt ;-)

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...