Thursday, August 19, 2010

Blog ku bertukar wajah...

Selepas setahun, baru sekarang aku tukar aku punya blog appearrence, tak sebaik yang aku pikirkan tapi at least dah tukar. Dah boring asyik tengok kasut jer bila bukak kue punya blog. Features tambahan yang aku letak kan kat blog kue , ada sekumpulan ikan. Korang boleh lah bagi ikan2 tu makan dengan mengklik ke atas nya, kalau mouse pointer korang lalu kat situ, ikan2 tu akan follow..kira macam dier orang kejar suruh korang feed barang makan…layan jugak aplikasi nie…
Mungkin dalam sehari dua, penampilan blog aku akan bertukar lagi. Seperti biasa kalau ada link2 aku yang ilang, Big Momma lah yang akan menjadi pusat rujukan. Kira khutub khanah jugak dier nie…

3 comments:

Tia said...

ehem.... suatu perkembangan yang positif. tapi kedak blog mstikot... ha ha ha. saya suggest guna kaler yang rock sikit...

Uncle Seven said...

arghhhhhh..sepasang indah..tapi sikpa..sekelip mata jak nya dah berubah tok..sori Ms Tikot, tercopy & paste design u kejap ...bak kata urg dolok marek, numpang lalu lok...

Tengkiu for the teguran Big Momma, but until then wajah blog ku pasti akan bertukar lagi..seperti kata Optimus Prime, "Autobots...transform"...

Khairul Onggon said...

Okeh apa tema tuk.. mungkin BG image jak kenak tukar :)

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...