Sunday, August 15, 2010

Wayang season..

Masa aku surf you tube malam tadik, terjumpa lah aku ngan trailer movie Gundam OO, aduh eh, kemain gik best nya. Ada nak kah nya akan main seluruh dunia? Jangan lah nya main for Japan ajak. Mun cam ya nang kedekut lah Jepun tok. Bercerita pasal cerita, aku dah pun melayan cerita The Last AirBender. Boleh tahan juak citer nya, sebijik macam cerita kartun nya.

( Watak utama dalam Airbender )


Tapi another citer yang aku dah tengok, Tekken, bagi aku sungguh mengecewakan, watak2 dalam cerita ya memang exactly mengekot gamenya, Cuma yang aku sik cuka , jalan cerita nya di ubah alu. Bengang ada jak. Hero yang megang watak Jin ya pun kecik gilak, cobalah macho sikit…aku sik mok citer panjang gilak , kerana kadang2 tok view seseorang yang berlainan.

( Tok lah yang pegang watak Jin Kayama, sik best alu...)


Tapi mun kitak orang perasan, gaya yang di polah oleh duak orang hero ya..sama sekali jak...entah2 coreographer duak movie tok sama kali...

Ada gik movie yang boleh di layan juak, antaranya The Growns Up ( Adam Sandler ), The Killers ( Aston Kutcher ), The expandables ( Stallone, Bruce Willis, Rourke and few gik action hero termasuk Jet Li ), Harry Potter..pehhhhhhhh..berbaris jak movie k layan tawun tok...but so far aku puas ati ngan movie2 tok semua..worth money orang madah...

2 comments:

Anonymous said...

bulan posa sik da urg nanga wayang eh

Uncle Seven said...

Kamek tengok wayang di rumah jak..movie donlod jak ya...

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...