Thursday, December 23, 2010

Kapit Journey part 2...

Aku percaya sepenuhnya, masa aku key in entry aku kali nie, banyak geng sepejabat aku yang tengah sibuk buat staff performance review for 2010. Aku pun sama jugak le, baru je lepas key in aku punya aktiviti kerja sepanjang tahun 2010. Nasib sistem online kita orang, WAIS, tak hang macam hujung2 tahun sebelumnya. Walaupun kekadang tengah key in boleh hang jugak sekejap. Next week, aku ada appointment dengan head section aku, interview personally for this year performance. Which aku rasa tahun nie, boleh jugak la aku punya performance, semua keja aku buat, tak pernah tolak. Harap2 ada hasil nya nanti. InsyaAllah…rezeki kat tangan tuhan kan.
Aku lepas balik dari Kapit, kena demam la pulak. Tapi tak per ler, aku pun jarang kena demam. Aku rasa tahun nie baru kali kedua aku kena demam. Masa pegi Kapit nie, aku kerugian dua benda. Satu, kasut adidas aku rosak teruk, pasal lama dah tak pakai kan, bila baru pakai n kena air, gam dier tak boleh tahan, and span dier pecah2..jadi arwah dah kasut tu, ingat kan nak tinggal kan jerk at bilik otel tapi sayang la pulak, so aku bawa balik ke Kuching n buang kat umah jer.


Gaya terakhir ku dengan kasut kesayangan kue...

Second nya pulak, aku punya wallet entah macam mana pulak boleh koyak dengan dasyatnya. Nasib bait barang2 dalam wallet ku tak berterabur. Tu lah wallet timberland yang aku beli kat Sogo dulu dengan harga RM10, siap ada tulis genuine leather lak tu. Kalau genuine, takkkan la wallet tu terkoyak ancus macam tu. Tapi takper lah kan , harganya cuma RM10, what more I can expect from that. Betol tak? Sekarang nie aku pakai balik wallet aku yang lama but still in good condition.
Now aku dah kena suruh involve buat multimedia show untuk perhimpunan kakitangan JKM nanti kat DUN lama, sekali dengan Clarence, Kenneth & Nur Arina. Nasib baik la aku n Claren akan bagi advice n yang akan buat nyer pulak budak CBG dua orang tu, which aku rasa memang bagus sebab memang bidang yang diaorang ambik kat U. Kalau takat aku, semuanya pandai sendiri jer…apa2 jer lah..

Lepas nie, aku nak makan ubat jap coz kepala kue naik pening n layan tidor jap kat sofa opis...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...