Friday, December 28, 2012

Update akhir tahun

Lama betul dah tak update blog nie, kena pulak hujung tahun nie sibuk dengan pemabayaran, sibuk nak atur dinner ujung tahun, memang sibuk lah. Dahlah opis masa nie memang sunyi betul, banyak yang cuti dan ada yang ikut retreat kat otel. Aku jugak yang terperap kat opis nie. Kadang2 aku rasa, jadi pekerja yang proaktif ada tak baiknya, aku rasa macam diaorang nak ambik peluang la pulak. Kalau aku ikutkan hati macam yang lain macam endah tak endah jer dengan kerja, memang tak jalan. Aku buat semua pun atas rasa tanggungjawab, kalau aku tak dapat claim masa kat dunia ni, aku kat nanti lah. Jadi sapa2 yang buat kerja tu, jangan lupa baca bismillah . Banyak kelebihan nya. Aku rasa macam banyak sangat nak cerita tapi nak mula dari mana aku pun dah blur. Mungkin aku mula dengan persembahan pasukan aku kat liga Axis, dapat tempat tercorot liga. Aku nak kata pasukan aku main buruk tak la jugak, ada game tu memang kawal abis, Cuma tak dapat nak jaringkan gol tu. Masalah dah dikenal pasti, pasukan aku perlukan striker yang baik. Sekarang nie sekolah dah nak buka, so akan bermula lah rutin kerja seharian aku macam biasa. Dah nak tukar tahun nie, aku harap semoga tahun depan akan jadi tahun yang lebih baik bagi aku, bini aku dan jugak untuk anak aku. Pasaraya pun dah banyak bukak kat Kuching sekarang nie, Plaza Merdeka, City One dan The Summer, semua nya dah nak bukak, meriah sakan lah bandar Kuching, sesuailah dengan title bandarayanya. Jadi, aku rasa setakat nie jer lah aku nak update. Tahun baru tak lama lagikan. Adios….selamat bercuti..

3 comments:

Iriene said...

Masa berlalu teramat cepat,
Tahun baru sudah menanti,
Best wishes to you and family,
Happy New Year 2013 :)

Uncle Seven said...

Thank you Iriene

Uncle Seven said...

Thank you Iriene

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...