Friday, June 3, 2011

Pa kaitan Gay & POTC..?


So, aku dah tengok Pirates of The Carribean part 4, pendapat aku la kan..mengecewakan. Tak dapat na lawan part 3 & 2 yang memang best giler wa cakap lu. Kalau aku tengok the 2 siri terakhir POTC nie, dari mula sampai akhir aku kena adrenalin rush. Kalau bagi markah penuh dari 10, aku bagi 5 jer. Penantian aku agak mengecewakan. So the next in line will be Green Lantern on 16th June & X men yang baru jer main semalam.
Abis jer citer nie pulak, aku memang ler kena buang hajat, so masa kat toilet MBO nie, aku terjumpa la tulisan pedajal yangtak boleh tengok dinding toilet bersih, so dier siap buat iklan la pulak, yang pasti nya yang buat iklan nie gay.


Siap bagi no tepon dier pasal nak jual lubang buntut , ntah apa2 jer manusia zaman sekarang nie. And speaking of gay, aku tengok lesbian pun dah makin berani buat iklan diri kat laman social, especially yang aku tengok kat Tagged. Siap dengan moto, for girls only..orang laki tak layan..pehhhhhhhh. Dunia akhir zaman dah nie..

Jadi, apa kaitan nya Gay & POTC? dua2nya sucks..( POTC kali ie je lah )..

Cuti pun dah abis, hari nie pun dah masok kerja, opis memang lengang giler sunyi sepi sampai aku nak buang kentut angin pun tak boley sebab orang boleh dengar hahahahaha ( korang bayangkan lah betapa sunyi nyer opis aku hahahahaha )..
Holday tengah under planning, hopefully kali takder aral yang melintang..Amin..

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...