Sunday, April 10, 2011

huduh betul bunyi slogan kempen tuuu...

Aku pasti mana2 korang jalan kat bandar or kat kampong sekarang nie, Korang pasti terjumpa poster2 parti yang akan bertanding nanti. Sememangnya tu dah jadi kebiasaan la kan masa pilihanraya kan. Tapi apa yang aku nak coret kan ini pasal moto kempen untuk kawasan Satok. Punyer la lawak siot. Bagi aku think tank untuk Abang Johari nie samada dier lembab atau pun orang2 zaman dahulu, zaman jurasic park. Apa taknya, antara slogan yang aku nampak adalah Satok Maju, Anda Maju, satu lagi All for Satok, Satok for All..apa ke bengap nya macam citer three musketeer la pulak. Moto2 langsung tak menarik perhatian golongan muda. Bodoh sesangat bunyinya. Come on lah…cari lah slogan yang lebih menarik sikit kan..apa laaa…kalau aku la, memang aku dah tak piluh calon dengan moto kempen macam tu…old school abis hahahahaha…jangan ambik ati k, tegurang yang ikhlas..

2 comments:

Coffee Girl said...

nya dah sikda idea gik bah. satok kecik ya nya nak majukan. pulau jak ya... sik paham juak aku

Uncle Seven said...

entah laaa...aku pun sik paham juak ngan sidak tok...

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...