Sunday, March 13, 2011

Agak lama jugak kue tak update blog gua. Di samping tak der menda2 best nak update, kesibukan salah satu faktor penyumbang. Cuma ada satu kejadian keta kemalangan jadi kat depan aku beberapa hari lepas. Aku tak tahu apa masalah dengan driver tu. Yang pasti nya semua keta dah berenti nak bagi peluang dier kuar dari simpang. So, dier pun kar dari simpang , tapi terus memecut ke atas rumput kat tepi jalan. Lepas dier naik balik ke atas jalan tar, berenti kejap. Tiba2 dier terus memecut dan terus langgar keta kuning yang tengah berenti nak bagi dier jalan. Aku pasti suma orang hairan. Teruk juga keta kelisa dier serta keta toyota tu. Nasib dier baik pasal tak kena bantai oleh budak lelaki dari keta yang dier langgar tu. Di sebabkan oleh bodoh nyer dier punyer skil memandu, aku dengar ari tu jam terok sampai ke jambatan gantung.
Nilah gambar kemalangan tu. Lelaki yang baju oren tu dari keta yang dier langgar, bengang tahap gaban aku rasa, kuar keta terus nyala rokok..


Bila pemandu keta kelisa kuning kuar, siap jalan hoyong hayang, ada orang kata dier mabuk, tangah khayal lah , tapi bagi aku, entah2 dier buat gitu untuk cover line je kot...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...