Monday, July 12, 2010

The end of World Cup Fever

SPAIN/ESPANA/SEPANYOL apa2 pun panggilannya…mereka dah jadi juara bolasepak dunia wahahahahahahaa…Mula Piala Eropah and then Piala Dunia…memang canggih hehehehehe. Aku poadah ngan bini kue, yang ada pemain Liverpool dalam skuad Piala Dunia ya hahaahha. Memang sik sia2 aku berjaga, game yang nyuruh napas aku sendat jak, ingatkan Belanda akan score bila Roben ya dapat melolos dirik, nasib bait si Cassilas ya ada..Kembang mata ku tok sik cukup tidor 2 hari tok, mula2 tengok game 3rd and 4th placing yang sik kurang menarik nya. Respek kue ngan Uruguay, eventhough ketinggalan, masih lagik molahh attacking football. Ya baruk best.
Au sepanjang Piala Dunia, facebook aku nang menayang jersi Sepanyol jak. Sik rugi hehehehhehe…tumpang lalu Germany, Argentina and England…aku rasa peminat di Sepanyol time tok nang living la vida loca aku rasa…TAHNIAH SPAIN

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...