Monday, April 14, 2014

My Liverpool & Sarawak...

Aku turun kerja pagi ini dengan perasaan yang paling best sekali. Apa taknya, pasukan kesayangan ku Sarawak menang mengalahkan Terengganu 2-1 di tempat lawan dan malam tadi, pasukan kedua kesayangan aku , Liverpool menang 3-2 mengalahkan Manchester City. Habis game aku tengok Steven Gerard menangis dan sebetulnya aku amat memahami perasaan beliau. 24 tahun aku tak pernah tukar pasukan sokong pasukan lain, kecuali Liverpool. Dan untuk memenangi sesuatu selepas 2 dekad amatlah menakjubkan. Aku amat berharap perjalanan pasukan kesayanganku Sarawak pun akan sama dengan Liverpool. Aku couldn’t ask for more. The feelings is great and hopefully we managed to win the title. Well , all of you now must know that none of us were walking alone...You’ll never walk alone...This picture show the rest of my feelings...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...