Thursday, March 27, 2014

Teori Konsprirasi ku

Malaysia pada masa ini hanyalah mangsa keadaan. Aku terbaca yang kehilangan MH370 nie sebenarnya perang antara perisik perisik kuasa besar dunia. Semuanya pasal teknologi drone yang dirampas oleh pihak Taliban bulan Februari yang lalu,Taliban yang tidak mementingkan teknologi menjual teknologi drone di pasaran gelap. Pihak China yang ingin membelinya terpaksa membawa balik teknologi itu ke China tapi dengan apa ? The best way is Flight Kl –Beijing yang memakan masa 4 jam adalah yang terbaik. Tapi pihak amerika di sokong oleh mosad memandang serius perkara ini, bagi aku 2 penumpang yang masuk menggunakan passport palsu itu adalah ejen mosad. Aku rasa lah. They hijack the plane in mid air, mana tak nya kan. Takkan system pesawat secanggih itu boleh tertutup dengan sendiri ...this is the first part Bahagian keduanya pula, bila PM Najib mengumumkan yang MH370 memang sah ke koridor selatan, aku perhatikan air muka PM Najib dalam ketakutan, bukan ketakutan untuk mengumum berita tersebut tetapi ketakutan akibat dari ugutan pihak CIA yang mereka akan bunuh PM if u don’t announce the plane crashed in Indian Ocean. Totally cover up..... Itulah yang aku rasa... Jeng jeng jeng...berakhirnya teori konspirasi ku

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...