Thursday, December 26, 2013

In Utero..20th Anniversary...In Loving memory Of Kurt

20th Anniversary In Utero of Nirvana…bagi aku secara individu, In Utero by Nirvana adalah album terbaik bagi aku, the best ever alternative album. Merupakan album ketiga dan terakhir kumpulan Nirvana pada September 1993. Rape me, Scentless Apprentice, Tourette merupakan lagu kegemaran, Pennyroyal Tea lagu yang aku ibaratkan menggambarkan diri aku sendiri. Merupakan pelopor muzik underground alternative, Nirvana lebih merupakan bapa kepada muzik alternative. Baru saja di masukkan ke dalam Rock Hall of Fame. Kematian Kurt Kobain akibat membunuh diri member kejutan kepada aku, kematian yang penuh dengan spekulasi tapi lebih merupakan kematian muzik laternative bagi aku. Tidak aka nada the next Kurt Kobain. Seorang legenda tidak akan wujud kali kedua. For the love of alternative and Nirvana…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...