Tuesday, July 16, 2013

Demam la pulak...

Hari ke 7 berpuasa dan aku kena demam panas. Sekarang nie setakat jam 10.05 pagi, aku cuba untuk bertahan. Bahagian ni lah yang aku tak paham, kalau bukan bulan Ramadan, aku memang tak kena demam punya, besar nya dugaan aku. Kepala aku memang pusing tahap gaban peringkat 17 dah sekarang nie. Kena la pulak melayan seorang pegawai ni yang amat2 menguji perut aku yang kosong. Banyak la songeh nak mintak tolong itu ini, aku jenis tak kisah tolong tapi kalau dah selalu sangat bosan jugak kan. Tambahan lagi sekarang nie prosedur ketat giler..ISMS la…ISO la..semua benda kena rekod.
Dalam aku layan demam aku, terjumpa aku satu gambar lama, masa aku kat UITM Perlis..gambar aku dengan pakaian seragam Kesatria. Tengok jer gambar nie wlauweh…slim giler aku. Aku rasa saiz spender aku pun masih pakai saiz S lagi hahahahaha…di sebelah aku adalah roommate aku merangkap sama ahli kesatria. Pengalaman yang aku tak dapat lupa , ialah mengilat kasut. Kasut but mesti kilat abis, sampai boleh buat cermin muka.
Then ada satu gambar kat seksyen 2, Shah Alam, gambar ramai2 selepas berpeleseran di Kuala Lumpur. Boleh dikatakan antara kenangan terbaik hidup aku , penuh pengalaman yang best2. Pengalaman yang membantu aku menjadi apa yang aku dah jadi kini… Dan dengan member2 ini semualah tertubuh nya satu secret society , SWOX brotherhood. And yes, it still exist at this moment…SWOX forever…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...