Saturday, June 23, 2012

Lagi pasal bola nie...

Sekarang nie Euro 2012 dah masuk suku akhir, Portugal & Jerman dah pun menempah tempat ke separuh akhir. Aku rasa macam Portugal akan bertemu dengan Sepanyol, Jerman akan bertemu England, kalau betul tekaan aku nie..fuhhhhhhhh…memang akan jadi perlawanan klasik nie. Kerana ini akan meneruskan saingan ke empat2 negara nie dari dulu lagi. Paling best aku rasa Jerman vs England. Baru tadi, Malaysia U22 baru je habis perlawanan lawan Korea Selatan, aku salute dengan pemain2 muda Malaysia nie, kalah 2-3 tapi berjaya mencipta banyak peluang. Kalau pengulas sukan, aku yakin diaorang akan cakap ayat nie..Nasib tidak menyebelahi kita…( betul tak …)..but still, aku salute team Malaysia U22.. Sekarang nie, bulan Syaaban dah masuk..ini bereri ada satu bulan lagi sebelum Ramadan menjelma, puasa pun bermula beb…sekali lagi, aku berdoa aku dapat tamat dengan flying colors plus tamat sembahyang terawih lagi…secara jujur,aku merindui malam2 di bulan Ramadan yang memberi aku satu perasaan/ feeling yang aku tak dapat pada malam2 bulan biasa..( aku tak tau la dengan saudara2 aku yang lain…dia orang dapat rasa ke tak )..nie pun aku harap badan aku dah mula biasa untuk berlapar & dahaga , semoga di panjangkan umur sempat la tamat kan..insya Allah… Amin

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...