Monday, May 7, 2012

Apa nak jadi

Apa nak di kata, team aku kalah kepada Chelsea pada perlawanan akhir piala FA malam lepas. Aduhhh kempunan lah nak menang dua piala tahun ini. Tahniah kepada Chelsea. Itulah penutupan kepada musim yang agak burok untuk team aku Liverpool, bukan saja Liverpool yang prestasi yang tak baik, team aku sendiri SAINS.com sekarang nie pun belum mencatat sebarang kemenangan tahun ini, mula2 ingatkan dah tukar jersi baru boleh menang tapi still seri jugak. Last sekali seri 5-5 dengan Jabatan Akauntan Negara. Biarpun leading 4-2 first half, masih lagi boleh seri at the end..memang belum ada nasib nak menang lagi. Banyak lagi perlawanan lepas nie nak di atur, harap2 ada lah menang kali nie. Cerita pasal wayang pulak, The Avengers..pehhhhhhhhhh memang layan wa cakap lu, The Hulk is the best, puas ati aku dah tengok. 10 of 10 aku bagi markah citer Avengers nie…tapi masa nak pegi tengok wayang tu, aku hampir2 nak kemalangan di sebabkan minyak tumpah kat jalan ..memang neves tahap gaban aku malam tuu…nasib baik takder apa2…sejuk kaki tangan bila keta out of control… Rasa2 nya aku dah takder lagi nak sembang, so adios laa …ingatkan nak update citer pasal eksperimen aku ari tu, tapi di sebabkan agak ganas jugak, aku terbantut pulak plan nak update citer tuu..
Gambar semasa penyerahan Jersey baru bersama Encik Junaidi

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...