Wednesday, May 18, 2011

Go Blad II.


Minit2 terakhir aku bersama dengan rambut gua


This is me, selepas aku botakkan kepala untuk acara . All for the good cause.
Banyak jugak orang yang ikut acara nie, perempuan pun tak terkecuali. Kutipan derma tertinggi di buat oleh seorang wanita, berjumlah RM45k. Aku tabik spring kat mem nie, dari mana dier carik semua sumbangan tu. Walaupun sumbangan dari pejabat aku tak lah seberapa, setengah ribu jer, aku kira bangga jugak la dapat menyumbangkan rambut aku untuk tolong kanak2 yang sakit kanser ini. Just a few photo yang i nak share..


Dalam proses ...

Presiden Persatuan Kanser ( kalau tak silap aku la..)


Perempuan nie la yang kutip the highest donation untuk Bahagian Kuching around RM45k



Aku nie sebelum, semasa dan selepas, wife & anak aku give full support...

Walaupun upacara ini dah berakhir, tapi mereka akan buat satu lagi program di atas permintaan khas yang akan diadakan di bandar Kapit.





4 comments:

Ms Tikot said...

Bagus kawan... ;-)

Coffee Girl said...

Tahniah! Tapi macam aku biasa pulak nanga u rambut ala botak oo.

Sapa ompuan ya yg paling byk donation ya? next year ku maok juak lah ekot.

Tia said...

wa tabik spring kat lu bro!!!!!

Uncle Seven said...

Tikot & Tia..tocey2..

Coffee girl..mun silap namanya mun sik Ms Dony or Donnay, sik pasti juak..btw, girls senang dapat sponsor becasue sidaknya mauk tengok pempuan botak :)..

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...