Sunday, February 6, 2011

Anggur+Otak Kuning..

Memang best jugak bila kita layan cuti panjang nie. Besok dah turun keja balik dah. Semengat mau ada beb sebab opis masih lagi sunyi besok dan for the next 2 days. Aku tergerak ati nak update blog aku kali nie pasal kawan aku sorang. Dier nie tanam anggur dah lama dah, memang menjadi , daun pokok anggur dier memang lebat, jadi Jumaat lepas aku pegi umah dier. Yang best nyer pokok anggur dier berbuah, sapa sangka selepas beberapa tahun. Layan jugak ..sapa cakap anggur tak boleh tumbuh dan berbuah kat Malaysia nie. Nie aku letak gambar sebagai bukti...



Jadi nak menghabiskan cuti aku , aku pegi la jalan2 kat e-mart petang tadi, ya lah to kill some times kata orang putih kan. Bila aku sampai bahagian mainan kanak2, aku terjumpa la mainan nie, made in china. Mainan ayam, tapi yang menarik perhatian aku adelah nama mainan nie “ Funny Cock”. Korang dapat tangkap maksud aku tak ? Hehehehehehe....otak kuning aku bila tertengok jer ayat “cock” tu, terus pikir mender tuu hahahahaha...bini aku senyum bila aku cakap kat dier.

Ye lah , kalau korang google kan ayat tu, mana der dier kluar ayam, kompom Huge Cock, black cock ...entah apa lagi cock yang google bagi kat kiter, tak caya..pegi cuba nun.....Jangan la ambik ati k, kita semua kan dah dewasa, maaf lah kalau saper2 yang rasa x selesa dengan topik nie, but seriously lucu bagi aku..
Pagi selasa nanti ada food testing. Aku memang suka bila part test2 food nie, gerenti sedap diaorang masak, ye la pasal nak dapat keja supply food masa Majlis Tahun Baru CIna nanti untuk unit JKM...
Apa2 pun aku nak pegi siap sedia nak tengok game Liverpool lawan Cheslsea nie...aku nie kipas susah mati Liverpool, so dont care Torres ader ke tak, no hal punya....

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...