Wednesday, November 24, 2010

Bercakap pasal ketiak......

Lately, aku perasan ada satu iklan kat dalam TV, pasal deodorant yang boleh buat ketiak si pemakai tu jadi putih. Nak di jadikan cerita lak, jalan cerita iklan tu gunakan dua amoi cantik la. Ye la tengah driving2 ke mana entah aper2, tiba2 lak tayar diaorang pancit. So, kawan dier yang sorang nie, yang pakai sleeveless , cuba la nak tahan kereta2 yang lalu , dengan hajat nak mintak tolong tukar kan tayar la tu, tapi hampeh sorang pun tak nak berhenti. So kawan dier yang sorang pun naik bengang, siap koyak kan lengan baju dier, berdiri tepi jalan sambil melambai dengan menunjukkan ketiak dier yang putih melepak. Alih2 berduyun2 keta hero2 berenti offer nak tukar tayar dier urang. ( aku tak pernah pulak sangka benda cam nie boleh jadi ye ). Power jugak ketiak putih nie yee…ada power menghentikan kenderaan. Aku pasti , memang aka nada pempuan2, lepas tengok iklan tu, pegi depan cermin periksa ketiak sendiri, putih ke itam.

Kesimpulan yang aku dapat la dari iklan nie, mana2 perempuan la kan, saper2 je yang baca entry aku nie, kalau korang mintak tolong aper2 la kan kat tepi jalan, kalau x der jantan@hero yang berenti nak tolong, paham2 je lah sebab musabab hero2 nie tak nak berenti , pasti ketiak korang tu hitam hahahahhaha…( eeeeeee geli geleman aku membayangkan pompuan ader ketiak itam dalam dekad serba maju nie ….). Entah2 jadi kemalangan besar la pulak bila korang angkat tangan tayang ketiak itam korang..
Tapi wahai pempuan2 semua, jangan risau la…kat Malaysia, Sarawak am nya, hero2 dier sumer baik2 belaka. Ketiak2 tak main laa…tapi jangan la pulak korang biar kan ketiak korang itam la pulak. Tu mencerminkan kebersihan diri tu beb..
Tapi yang pastinya ketiak aku tak hitam, ketiak korang macam mana …?????

6 comments:

Noreen Ruszalin said...

haha tak tahan statement "Tapi yang pastinya ketiak aku tak hitam, ketiak korang macam mana …?????"

Big Momma said...

aku mencik iklan tok.... bulak sekali... ha ha ha ha

Uncle Seven said...

Noreen- sepatutnya tag line itu diaraong pakai untuk tag iklan diodorant tu...

Big M - sebenarnya , mentang2 lah amoi ya kiut miut, bukan pasal ketiak...

Coffee Girl said...

iklan yang sangat misleading. lol

Ms Tikot said...

Eeee Iklan ceridak ya, dahlah bulak.

The Fleece Master said...

ketiak hitam sexy apa. it depends to the eyes of belonging and their fettishness =))

Perjalananku ke Pulau Pinang

Assalamualaikum… salam sejahtera. Apa khabar semua? Semalam baru jer keputusan SPM keluar, tahniah kepada yang dapat keputusan cemerlang, ya...