Tuesday, May 4, 2010

Penganjur cap kapak..


Aduh penat nya weh….dah la badan sakit2 lepas main futsal tournament , Piala Bernas . Siklah sampei ke siney main game ya di sebabkan aksi pihak pengajur. Aku rasa ari ya memang dalam sejarah aku rasa penganjur yang molah bantahan. Apa kes?......Penat aku throw body nyelamat try urang, nyelamat penalty nyuruh team aku menang, alih2 ada manusia yang khianat dalam AJK penganjur Piala Bernas ya komplen. Mati2 aku ingat team lawan yang komplen pasal team aku baru register player pagi ya. Lagik pun , mr manager, en Bart dah pun menkompom yang boleh add player on the game day as long as sik nukar player jak.
Aku, seperti biasalah , jenis tangkap bengang urang macam tok. Check2, rupa2 nya organizer ya macam sakit ngan salah sorang team aku, mr. Atai. Lahhh…pasal kes lamak duhal. So aku ambik keputusan lah nok jumpa penganjur, alang2 sidak2 dah komplen cam ya , apa lah salah nya aku nanggar list nama team lain , nei tauk ada yang baruk register cam kamek urang juak. So bila aku sound the penganjur, ilek2 nya madah sik boleh…Memang kes nok ngenak urang ya …..dah lah lagak urang yang dengan cekak pinggang nya madah sik boleh …aik..taik pau…eksen kali jak..berderau darah space cop gaban aku…apa lagik aku alu sound lah…ditambah gik aksi mr manager, Bart nulak aku …hehhehehehe…nang terer Bart molah aksi kecoh, suspek kue hehhehehehe……
Aku rasa lah , mun macam ya, next time janganlah jadi AJK mu nada rasa PHD dalam ati ya…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...