Sunday, January 17, 2010


X-Prcourement














Annual SAINS Dinner just passed by. 1970’s theme’s which end up quite okay. The crowds were great except for the food which make me kind a bit disappointed. Banyak jugak ya ikut tema compare to the last dinner, but still ada lah a few ya makei dress up koboi?? What was that for ??? yang aku kesian every few minutes, terpaksa bangun meriksa kuda sidak kenak tambat diluar hotel ya hahahahaha…
Aku??? Biasa jak, using v’neck T’s, ingat kan nok jadi sex pistols pun fan tapi sik dapat. Yang paling happening should be Haji Ismadi, a truly 70’s guy sampei kenak gelar mat Travolta, Richard with the Woodstock pun style, Bart with the disco dancing pun style, siap ngan baju shining2 nya, sik kurang juak ngan Zamena ngan style katun Scooby Doo ya, aku sik ingat apa nama karekternya. Ada yang terlalu moden, but most of them just try to adapt to the themes. Have a lot of funs, yang best nya melayan kawan aku yang dah mabok ya hahahaha….damn funny. Again, makanan sekali agik amat mengecewakan aku, not just me commenting on the bad food, also few more others.
Paling aku rasa best masa speech CEO, aku rasa nobody was really paying any attention, tiba2 jak aku clap, suddenly nya macam chain reaction, semua orang tepok tangan yang mana aku rasa ada yang sik tauk apa tujuan sidak nya tepok tangan. Aku nga nEric nang ketawa besar. Now just waiting for the picture to be uploaded into the server.
Apa2 pun it was one fun night…terpikir juak aku, apa ndak tema for the year end dinner gik kah???

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...