Wednesday, December 16, 2009

Bla...bla...bla....aih nei mekanik tok...

Semenjak duak menjak tok, kereta asyik mintak duit jak, tapi sikpa, besar jasa nya ngan kue. Pagi tok tek, bateri nya flat la pulak. Terpaksa lah gua n bini gua melepak di rumah kejap pagi tok, sementara nunggu mekanik datang, sik tauk gik kol brp nya sampei. Since sik da apa2 mok polah, aku pun layan lah internet tok, surfing apa2 yang patut.
Kinek tok aku ketagih ngan photo editing, online pun lah sementara aku gik belajar makei software2 yang canggih ya. Layan juak aku edit gambar2 aku, anak ku & bini kue. Memang sah lah aku sikda apa2 mok polah gilak. Malam tok, dinner opis rah merdeka palace, tema yang aku engkah “black & white”. Last minute gilak kompom dinner tok, so sikda idea gilak lah aku mok mikir tema yang best2 sikit. Mula at 7 pm until 11 mlm tok. Hopefully semua nya ok dengan last minute arrangement tok. Akan ada few games, singing by Clarence & Sandra, ada akustik show oleh anak2 Kak Siti. Aku rasa akan jadi best lah dinner malam tok. Next week,, Monday pun akan attned sigek agik dinner, malam penyampaian hadiah bagi pemenang Anugerah Desa Cemerlang 2009, pun kat Merdeka Palace juak. Duak kali dah attend dinner sia, cobalah makei hotel baruk bukak ya, Pullman. Best juak rasanya….
Rasa dah abis dah apa yang aku mauk coret tok, tapi layak mekanik ya belum agik Nampak. Hmmmmm….patutkah aku tidor sementara itu..????

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...