Friday, October 23, 2009

Lamak nya aku offf...


Aduh…lamak betol sik update blog aku. Lepas travelling, aku terus attend kursus kat CMM. So kesuntukan masa untuk aku mengupdate blog aku memang jelas benar. Tapi aku rasa aku ada few good story mok share. Munkin aku akan bercerita serba sedikti pasal trip aku to Limbang & Lawas. And munkin juakaku akan share few cerita masa kursus kat CMM ya.
Weekend ya pulak , lepas balit travelling terus joint larian kesihatan on Saturday ya, and ada agik pengilan ari Minggu. Memang full jadual aku…gila kue eh..endurance abis badan aku. Sik cukup full rehat. Tok dah mauk demam dah, nyata sekali tahap endurance aku dah berkurangan. Arghhhh ….memang sik best bila badan kita dah sik dapat coupe ngan semngat yang kita ada…nawaitu kuat tapi badan sik mengizinkan. Memang sah juak aku mesti turun padang untuk jogging…angkat sikit stamina lok…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...