Wednesday, September 2, 2009

Kawan lama aku

Dayang Mariam..she's on on my right...



Pada hari Jumaat yang lepas, selepas 18 tahun, finally aku dapat peluang untuk bertemu a very old fren of mine. Kawan yang sama sekalor masa kat library dolok., Dayang Mariam. Zaiwani, aku, Norsalaihin and Mariam antara geng yang sama lepak kat State library dolok. Library yang kinek tok dah jadi sejarah ajak bagi geng2 sekalor. Aku pun sik tauk macam nei boleh lost contact ngan nya, lepas SPM masih agik berutus surat, but bila dah di ITM, aku masih agikpuzzle, macam nei boleh lost contact.
But I am really thankful to face book, sik semena-mena aku terjumpa ngan nya in the facebook. Apa yang aku ingat pasal my good fren tok , she a bit tomboy and when I met her in the facebook, I was caught by surprise becoz nya udah kawin, have 3 anak( 2 boys & I girl ) but the most is, she’s totally a lady now hahahahahaha….i never expect this. Should have seen it coming becoz what still potray dalam kepala aku tok is Yam yang brutal not that a mother yang lemah lembut hahahahaha …seriously aku nang senyum kedirik oleh nya.
Walaupun dah lady like, aku masih agik nampak perangei gila2 nya…tapi ada lah sedikit menten/control yang aku tauk kenak…dah jadi emak lah kata kan….walaupun a lot mok di kelakar ngannya but sik dapat gilak coz off keadaan yang sik mengizinkan, aku do hope I will have the opportunity lagik sekali to lepak ngan nya, ingat kisah2 lampau terutama nya yang lucu2…
Dayang Mariam..mun u baca tok…I’m so glad that kita dah jumpa agik..for old time sake hahahaha..harap2 dapat lah aku carik kawan2 lamak lagi…

2 comments:

Coffee Girl said...

Yeay!! nasib kitak 2 sik kawin marek ... oops

Uncle Seven said...

gud fren...nei boleh kawen hahahahaha

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...