Wednesday, June 29, 2016

Raya dah nak tiba dah nie..

Sekarang nie, kat mana mana jer aku pergi, lagu raya memang tengah jadi lagu carta tertinggi di pasaraya. Betul betul buat aku semakin nak sabar nak balik bercuti. Pertama kalinya aku berpuasa jauh dari keluarga takda kesempatan untuk balik. Tuhan saja yang tahu, betapa aku rindu nak berbuka dengan anak bini aku. Yer lah kan, dah kahwin 13 tahun, bila jauh sikit memang la rindu, lebih lagi musim perayaan macam nie dan di bulan Ramadhan. Tak sabar nak makan masakan orang rumah, hari hari dok bantai makanan kat bazar, dah hilang selera dah aku. Semalam aku Cuma beli nasi, lepas tu beli ikan dan ayam. Lagi la sedap dari aku makan makanan kat bazar. Dah la 3 hari lepas aku terkena keracunan makanan sebab beli makanan kat bazar, buat phobia kejap .
Jadi sempena hari baik, bulan baik nie, aku ambik kesempatan pada saudara sesama Muslim yang baca blog aku, aku ucapkan selamat hari raya. Maaf zahir batin, maaf lah kalua ada yang aku tulis menyinggung perasaan.

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...