Thursday, August 27, 2015

The good news...

Alhamdulillah…one word sebagai tanda aku amat amat bersyukur. Medical check up result, all system are in good condition. All internal organ are in good condition. Bila dah masuk umur 40 an, semua kena jaga. Lower cholesterol, lower sugar level .. i’m so glad. Dengan satu lagi berita gembira yang aku dapat dari Kuching, tahniah kepada isteri saya. You really deserve it. Setengah dari doa ku dah dimakbulkan, Cuma setengah lagi yang belum lagi di makbulkan. Aku berharap aku di kurniakan kesabaran dalam menunggu berita terbaik . Hari Kemerdekaan Malaysia minggu depan. Selamat hari kemerdekaan, Negara ku sedang menghadapi saat kesukaran. Aku doakan yang terbaik untuk Malaysia ku khususnya Sarawak .

1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Keluhan rasa anak Sarawak

Akhirnya dapat peluang nak menulis, setelah sekian lama terhenti disebabkan kesibukan. Alhamdulillah kerana masih lagi bernafas, masih lagi...