Thursday, August 27, 2015

The good news...

Alhamdulillah…one word sebagai tanda aku amat amat bersyukur. Medical check up result, all system are in good condition. All internal organ are in good condition. Bila dah masuk umur 40 an, semua kena jaga. Lower cholesterol, lower sugar level .. i’m so glad. Dengan satu lagi berita gembira yang aku dapat dari Kuching, tahniah kepada isteri saya. You really deserve it. Setengah dari doa ku dah dimakbulkan, Cuma setengah lagi yang belum lagi di makbulkan. Aku berharap aku di kurniakan kesabaran dalam menunggu berita terbaik . Hari Kemerdekaan Malaysia minggu depan. Selamat hari kemerdekaan, Negara ku sedang menghadapi saat kesukaran. Aku doakan yang terbaik untuk Malaysia ku khususnya Sarawak .

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...