Thursday, May 21, 2015

Rasa macam nak tukar jer...

Melayari internet, aku terjumpa model baru motorsikal modenas yang berkemungkinan besar akan memasuki pasaran hujung tahun ini, Modenasn TTR 200. Sekali pandang , aku dah jatuh cinta. Nampaknya Modenas sekarang mengikut trend semasa dengan mengeluarkan motorsikal dengan gaya café bike. Apa yang bermain dalam kepala aku ? rasa macam nak trade in jer bike Naza aku sekarang nie. Tapi harga untuk model tersebut belum lagi ada. Aku rasa mungkin sekitar RM7k atau RM8K atau setidaknya mencecah RM10k. Sekiranya aku beli motorsikal itu, bermakna aku akan mengubah jiwa chopper dalam diri aku menjadi café racer. Mungkin masa untuk berubah, mencuba sesuatu yang baru. Sini aku kongsikan sikit "wajah" motorsikal Modenas yang baru ini sekali dengan specifikasinya :
Dan aku terlihat juga yang Kuching, my home town akan menganjurkan bike week nya sendiri pada 3-6 September 2015 nanti. Nampaknya Bandar aku pun tak dapat lari dari demam penganjuran bike week. Ia akan di kenali sebagai Kuching international Bike. Jadi, sesiapa yang nak daftar boleh lah pergi ke url nie www.kibw.com.my untuk daftar. Kalau Samarahan bike week dulu aku terlepas, aku harap yang Kuching Bike week nie aku akan dapat ikut serta. Game on…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...