Friday, November 28, 2014

Reunion

Tahniah kepada anak buah aku yang baru melangsungkan perkahwinan pada Sabtu lepas, mungkin belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat pengantin baru kepada As & Hakimi.
Yang pasti, Laut China Selatan bukan penghalang kepada jodoh yang Allah tetapkan pada hambaNya. Aku berdoa semoga jodohnya kekal sampai akhir hayat, hingga ke jannah. Paling menyeronokkan , aku dapat peluang berjumpa dengan sanak saudara, ibu , saudaraku , sepupu-sepupu aku dan adik beradik aku yang mungkin jarang berjumpa disebabkan tugasan, komitmen dan kesibukan masing masing.

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...