Thursday, September 18, 2014

It's been a while...

Kita biasanya akan dan semakin merindui orang yang dekat dan rapat dengan kita bila kita berjauhan dari mereka. Aku sendiri, bila terkenangkan kaki aku yang sakit dan membengkak akibat seliuh nie, semakin teringat kat bini aku yang jauh. Kalau kat sana, dia lah yang akan tolong hantar aku ke pejabat kalau aku tak berapa sihat ke, atau sakit ke. Sekarang ni, dah lah takda orang yang hantar, terpaksa la pulak mengayuh basikal. Sememang, aku hilang the other half of me. Kalau bukan the other half, mungkin sepertiga dari aku, sepertiga lagi anak aku. Barulah kami semua jadi satu.
You + Me = couple and you + me + Aleeya = Us
Damn, i hate being away too long. I already missed out about 4 months of my daughter growing time, couldn’t attend her first sport day. Sometime , it make me question myself, does it worth it ?
Dear Allah, do give me strength...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...