Thursday, June 19, 2014

So sad they're leaving early...goodbye Spain

Spain were beaten 2-0 by Chile. Wow...what a set back? For sure there will be a new world cup champion. A very poor performance from Spain, beaten 5-1 by Holland and now 2-0 by the Chilean.Selamat tinggal yang terlalu awal buat Juara Eropah & Dunia. Dari pemerhatian aku, aku suka tengok Italy masuk final. Banyak yang pilih Jerman , tapi aku selalu cakap kat aku, tak ker gempaknya kalau Jerman lawan England masa final Piala Dunia. Bagi aku, pertahanan Sepanyol terlalu lemah tanpa Puyol, Sergey Ramos tak boleh buat sorang. Masa Puyol ada, Casillas langsung tak terjejas dan tercabar. Sekarang kita dapat lihat betapa lemah nya Casillas. Lemahnya Sepanyol tanpa Puyol...selamat tinggal Juara Dunia 2010.. Aksi pengurus dan pemain Sepanyol selepas kekalahan kepada Chile...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...