Monday, June 16, 2014

Piala Dunia, Ipoh & Tambun

Demam Piala Dunia memang tengah merebak sekarang nie, kira outbreak la seluruh dunia sekarang nie. Pasukan feveret aku, England tewas 2-1 kepada Italy. Takpa sebab kalah pada pasukan yang memang bagus. Rindu pada isteri dan anak memang memuncak gila, kesian isteri aku, sebab dia ambik alih kerja aku, hantar dan ambik Aleeya balik sekolah. Banyak kerja aku, isteri aku kena buat sekarang nie. Hopefully she will be patient enough, totally ini adalah ujian Allah for her being better wife and mother. Maybe aku tak boleh nak balas semua jasa dia, tapi yang pasti Allah yang akan membalas semuanya sebab urusniaga dengan Allah tidak pernah merugikan. Semenjak kahwin dan ada anak, paling lama aku tinggalkan keluarga adalah sebulan. Kalaulah memang 2 tahun, itulah tempoh paling lama. Kalau jumpa sebulan atau 2 bulan sekali, parah lah.
Satu yang best nya kat sini, aku berpeluang minum di kedai asal Ipoh Town Coffee. The coffee taste is much better. Maybe aku boleh bawak wife aku lepak kat sini kalau dia datang melawat aku nanti. Tambun waterpark pun best, happening jer aku tengok. A must visit places.
Now, my task here assissting the HelpDesk, kalau boleh solved on line memang kawtim. Now, tell me which part of customer services in my company i haven't done...? and they say i'm the bad one...i'm just being nice & friendly, it is who i am ,and that the way it will always be..SubhanAllah

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...