Thursday, June 5, 2014

Ipoh be gentle to me

B
aru jer 3 hari kat Ipoh, gua sudah sibuk nak rancang cuti Raya. Bukan apa, nak carik tiket murah, nanti kalau lambat takder tiket , aku tak boleh nak pulang.berhari raya. Kan naya. Being away, aku mula belajar few things, betapa keluarga sangat penting bagi aku. Keluarga aku dan adik beradik aku, semuanya aku rindu. Life kat sini, aku dah mula sesuaikan diri aku. Kena buat dengan pantas, kalau tak nanti susah. Cuaca agak panas kat Ipoh. Makanan memang murah. Nasib baik jugak member sekerja semuanya aku kenal, so taklah aku rindu tempat kerja aku kat Kuching sangat kan. Mungkin hujung minggu nie, aku nak meronda kat bandar Ipoh nie, nak kenal jalan. So, Ipoh be gentle to me...adios

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...