Friday, June 20, 2014

England oh England...

Keputusan perlawanan bolasepak Piala Dunia pagi antara England lawan Uruguay pun mengejutkan aku. Paling kurang aku ingat akan seri jer, tapi sebaliknya dah berlaku. Dan pemusnah nya adalah Luiz Suarez. Selepas mencemaskan dan memusnahkan gawang gol di Liga England, sekarang Luiz Suarez dengan kehebatannya memusnahkan pulak pasukan kebangsaan England. Jadi, persoalan nya, macam mana agaknya nanti penerimaan penyokong Liverpool dan penonton penonton di Englang bila Liga Premier English kelak bermula ? Peluang England masih ada sekiranya Itali mengalahkan Uruguay & Costa Rica , jadi perbezaan gol akan jadi penentu. Aku masih berharap ada harapan untuk England. Bagi aku banyak keputusan yang di luar jangkaan berlaku dalam Piala Dunia 2014 ini, ada beberapa keputusan mengejut berlaku. Jadi persoalannya sekarang, akan berlakukah perlawanan akhir Piala Dunia 2014 dengan 2 pasukan yang tidak di letakkan harapan akan bermain pada final ? Aku harap, diaorang kat sana jangan jadi bodoh lah pulak lepas nie, suruh penyu buat keputusan atau sotong..what the heck kan...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...