Tuesday, February 12, 2013

Cuti & Cabaran

Wow..what a busy week for me. Alhamdulillah aku dah selamat lah bercuti. Memang best lah Sabah, seronok banget cuti lepas berapa tahun aku tak pegi bercuti. Bersantai di pantai jauh dari kesibukan kota di Nexus Karambunai Resort selama 2 hari betul2 melegakan aku. Release semua tensen aku. Aku ambik kesempatan bermain di pantai la ..cantik pantai nya. Then for the next 3 days nya pulak aku di bandar Kota Kinabalu. Nanti lah aku citerkan dengan penuh details. Balik Kuching, 2 ari kemudian nya pulak aku kena berita tak baik, abang aku yang tua kenak serang angin ahmar. Aduhai sayang nya Allah kat aku, Dia bagi ujian kecik2 yang aku rasakan amat besar buat aku. So, untuk 2 malam nya aku berjaga kat Hospital Umum Sarawak, jaga abang aku. Adik mana yang tak sayang abang wooo….dia hilang kebolehan bercakap, dan aku jugak bersyukur dia kena serangan ahmar yang paling ringan, bukan yang jenis berdarah otak tu. Syukur Alhamdulillah… Dan sekarang nie, aku dengan adik beradik aku kena tolong abang aku yang sorang nie….banyak kerja tapi aku okay semua tu…Cuma doakan abang aku cepat sembuh ….adios

3 comments:

Khairul Onggon said...

Otedah pok.. Semoga nya bait-bait jak dari kenak sakit ya..

Ms Tikot said...

Semoga abang ktk cepat sembuh. Insyaallah.

Uncle Seven said...

Tengkiu2...

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...