Tuesday, February 26, 2013

Blog aku dah 5 tahun

Siapa sangka, umur blog aku nie dah masuk 5 tahun dah. 2 Februari yang lepas adalah ulang tahun blog aku. Mula2 dulu, aku terima macam2 komen dari orang sekeliling aku, ada yang cakap cuma akan hangat2 tahi ayam, ada yang cakap aku cuma ikut trend ( time aku buat blog nie orang sibuk dok buat blog, kira tengah in la masa tu ), ada yang tanya kat aku ada ke bakat nak menulis? Macam2 la aku cakap. Tapi yang aku tau, semenjak kick start tulis blog nie, aku tak pernah toleh ke belakang. Full speed a head. Yang best nya ada blog nie ( pendapat peribadi ok ),level of tension aku berkurangan. Kalau meter tension naik, tak der tempat nak let go some stim, so I write in my blog. Sapa tau kan, blog aku nie akan berterusan sampai aku jadi warga emas…in sha Allah. Yang aku suka sangat tapi bini aku bengang tahap gaban adalah nama blog aku. Bini aku cakap aku perasan jadi orang Itali tapi bagi aku tidak, bagi aku itu lah cara aku menghargai nama aku yang agak unik yang lain2 mamat melayu tak der, kira nya boleh lah aku aku cakap macam nie kat diaorang…Ko ader?????? Hehehehehe..tapi taklah sampai macam tu sekali, itu bukan aku punya perangai. Mana la tahu kan, mungkin satu hari nanti aku boleh trademark kan nama blog aku nie…aku cakap kat bini aku, kalau aku dah bersara nanti aku nak bukak café, namanya pulak mungkin Malay with Italian Nama : The Café…bini aku terus cakap in my dream sambil jelir lidah hahahahahha…well aku cakap balik kat dia, mungkin kalau di izinkan oleh Allah..amin.

2 comments:

Coffee Girl said...

TAHNIAH pok! Teruskan usaha. :-)

Uncle Seven said...

sikkan tahniah ajak...coba la belanja makan kah

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...