Friday, January 11, 2013

Wanita zaman sekarang...memang hebat

Pertama sekali aku nak ucapkan salam Jumaat. Dekat pejabat aku sekarang nie, Wisma Bapa Malaysia tangah havoc dengan acara Agenda DBKU yang akan berlangsung selama 3 hari. Kalau tak silap hari terakhir akan ada persembahan dari kumpulan Azlan & The Typewriter. Aku mula2 memang tak ada rancangan lah nak update blog aku pada hari ini, tetapi suatu tajuk akhbar dalam Harian Metro hari ini yang buat aku terpanggil nak update. Well, sharing is caring kan …. Berita yang aku baca nie kat bahagian global, berlaku kat Thailand, kisah nya 2 orang wanita ditangkap kat lapangan terbang Thailand sebab seludup 3000 pil syabu dalam kemaluan. Mungkin kurang jelas kan , so aku ulangi sekali lagi “ 3000 biji pil syabu dalam kemaluan “ …walauwehh…kalau korang imiginasi tinggi macam aku kan ( hahahahahaha…. ), korang bayangkan betapa besarnya lubang kemaluan 2 perempuan nie sampai boleh sorok 1500 biji pil tu sorang dalam kemaluan…fuhhhhh. Memang loose tahap gaban…entah2 apa lagi yang dapat masuk dalam tu kan hahahahahhaa…. Memang aku respek giler minah 2 orang nie, mereka berjaya memikirkan fungsi tambahan untuk benda alah tu selain untuk seks dan beranak. Hebat kaum wanita nie…wanita zaman moden la katakan.. Aku harap kaum wanita yang terbaca blog aku nie tak ambik hati sangat, baca dengan fikiran terbuka. Bukan bermaksud merendahkan mereka, sebaliknya aku salute kaum wanita nie..so jangan salah anggap dengan isi blog nie. Assalamualaikum…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...