Monday, January 21, 2013

This is my year..

Cepat betul masa berlalu, sedar2 hari nie dah 21 hari kita dalam tahun 2013. Memang cepat. Hari sabtu lepas, hari jadi anak aku yang ke 6. Pun dah semakin membesar dah anak dara aku yang sorang nie. Yang best nya tahun nie, aku rasa ianya adalah tahun aku. Pertama sekali, tahun nie 2013, sama dengan tarikh lahir aku ada angka yang sama, manakala untuk tahun Hijrah pun ada kaitan dengan aku, no henpon aku di terbalik kan 1434. Fuhhh ..seronok jugak kan. Tapi itulah yang aku buat bila tengah boring2 macam nie. Orang cakap Monday blues, nak buat kerja semuanya rasa malas. Minggu depan lak, aku akan pergi bercuti. Lamanya aku tak pergi bercuti..gelorat asa nyawa kata orang Sarawak. A very wonderful 1 week holday dengan family aku. So, aku kena prepare mind aku, tak boley pikir pasal kerja..focus utama bila masuk minggu depan adalah cuti. Tahun nie, Sarawak bermain agak baik dalam Liga Perdana, aku harap persembahan mereka semua akan berkekalan sehingga akhir musim, dapat lah naik lagi Liga Primier kan. Pemain import Sarawak time nie memang tengah in form, Ivan Babic sekali dengan Bobby Gonzales. Last season Sarawak takder striker . Ngap sayot lah tahun nie…. Hari khamis nie pulak Maulud Nabi, selawat kita semua ke atas Nabi junjungan kita. Truly he is my idol, semoga Allah akan perkenankan aku supaya berakhlak seperti nya. Insya Allah…sesungguhnya yang baik itu semuanya dari Allah..

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...