Saturday, January 12, 2013

Lepas geram

Well…tiap sesuatu itu ada batasannya. Dan batasan kesabaran aku hari ini baru jer terlepas. Kita tau semua kita kena jaga booth kat agenda DBKU tu, masa boss ada korang semua tunjuk muka jaga booth, siap senyum manis coba promote itu & ini, tapi bila bos hilang korang semua hilang, korang semua hilang sampai tinggal aku sorang kena jaga booth. Nasib baik kawan aku kameraman tu ada, kalau tak naya aku. Bagi aku sudah cukup lah perangai macam tu, perangai korang tu buat kompeni hilang peluang nak perkenalkan barang baru.Mungkin pelanggan. So bila boss dua dua tu datang aku terus report apa yang terjadi. Aku bukan nak kipas sapa2 tapi cukup cukup lah aku rasa. Sesungguh nya mereka semua nya bermuka muka bila boss ada, bull shit u….korang semua do bayar lebih dari aku kenapa pulak aku perlu buat kerja lebih..mungkin masa untuk aku berdiam diri dah abis dah. Mungkin masa untuk aku bertindak sekarang, kalau tak…entah lah…..now puas dah hati aku.

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...