Thursday, December 6, 2012

Aku survive attack of the silent killer...again...alhamdulillah

Macam mana nak mula yek? Sebab kesilapan yang kecil, aku hampir lagi dimasukkan ke ICU untuk kali kedua. Aku sememangnya lupa pada masa tu, aku baru jer lepas ambik ubat. So bila aku pegi ke rumah mak mertua aku, sampai2 tengok durian berlambak kat dapor, pehhhh wa cakap lu…lupa dunia wa sekejap tengok durian melambak kat rumah. Jadi aku bantai satu bijik khas untuk aku sorang. Selesai jer, durian, tengok pulak ada bubur durian kat atas meja, sekali lagi aku lupa dunia..hasilnya setengah jam selepas itu aku mabuk durian pil. Fuhhhhh best nyer on cloud nine. Floating wa cakap lu hahahahaha…aku Cuma pulih sekitar pukol 11 malam macal tu la, baru la aku dapat nak solat Isyak. So the next day aku turun keja macam biasa, tapi semakin menghampiri tengah ari, aku dah rasa semacam. Sempat la jugak pegi lunch ngan wife, then wife aku siap paksa aku pegi check doctor. Then kesudahannya, BP aku untuk kali kedua nya membuat rekod baru 218/110…memang handal aku nie ahahahahahaha… Aku di beri kan cuti sakit 2 hari, terlepas lah aku dengan Hari Perkhidmatan Awam kat BCCK, ye lah apa boleh buat kan.2 hari tu, aku Cuma rehatkan diri di atas katil. Sekali sekala bertapa atas katil nie syok jugak kan. Well, a lesson well taught. Jangan lupa cepat sangat coz may be a minor mistake can cause a major upset. Hehehehehehe…lain kali aku kena hati2 lah kan…Alhamdulillah..

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...