Tuesday, November 6, 2012

Liga Axis Skyfall

Akhirnya, satu keputusan seri telah di capai oleh pasukan aku dalam liga Axis. Satu mata yang amat berharga, setelah mengalami kekalahan 3 kali berturut-turut. Untuk 2 perlawanan pertama, memang nasib tidak menyebelahi dan perlawanan ke 3 memang bukan milik pasukan aku. Yang menarik perhatian, keputusan seri ini di capai tatkala pasukan kehilangan penjaga gol utama, pemain tengah dan penjaga gol simpanan. Aku dapat melihat dari sini, semangat juang pasukan aku memang terbaekkkk…Perlawanan seterusnya akan menentang Yayasan, salah satu pasukan pilihan. Harapan aku, semangat mau menang mesti diteruskan. Dan tiba waktunya untuk cerita yang tak lapok di telan zaman, James Bond. Betul2 aku cakap, bila cerita Skyfall tu mula, seingat aku tahan nafas jer sehingga la saat die kena tembak. Tu baru la action pack movie. Walaupun, kisah Skyfall ini tak lah berapa best sangat, tapi aku tetap suka. Yang memang tidak pernah menghampakan aku untuk semua cerita James Bond aka JayBon nie, bila introduction nya bermula. Kali ini lagu nya nyanyian Adele. Itulah dia keunikan cerita James Bond nie. Jadi M yang lama dah mati, Q dah ada orang baru. Adakah James Bond akan bertukar untuk episode seterusnya ?

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...