Tuesday, September 11, 2012

Bila rezeki datang menggolek

Semua geng aku tahu aku peminat tegar pasukan Liverpool. Kipas susah mati aka die hard fan. Jadi bila aku terima panggilan telefon semalam, ada orang nak tolak jersi terbaru pasukan Liverpool untuk musim 2012/13, tanpa fikir 2 kali aku terus cakap okay. Dia beli set home & away for RM120 , tapi dia tolak kat aku untuk RM 70, jadi apa salahnya kan. Terus melengkapkan jersi Liverpool aku. Bak kata pepatah, orang mengantuk di sorongkan bantal. Ori ke tak , belakang kira bro, janji aku ada koleksi beb. Bila tengok koleksi baju Liverpool aku dah makin banyak, terpikir lak nak beli almari baju kecik untuk koleksi baju Liverpool aku. Yang pastinya semua baju koleksi Liverpool aku takder nama player, orang tanya kat aku apasal. Senang jer nak jawab tu, aku sokong kelab bukan pemain individu. Bukan aku punya style sokong individu. Musim nie antara yang terburok permulaan untuk Liverpool, aku mintak2 la macam hero hindustan, mula2 kalah lepas tu menang dan terus menang. Liverpool selamanya..YNWA

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...