Monday, August 13, 2012

Kali pertama berkaca mata

So...hari ini aku pegi ambik cermin mata aku..masih lagi sangsi yang aku kena pakai cermin mata masa driving.Tapi ada yang tak best nya..aku jatuh depan kedai cermin mata. Ya lah ni semua pasal nak test punya cerita...Satu benda yang aku tau semua benda nampak clear abis bila pakai spek nie..semua benda aku tengok nampak dekat je mula mula aku pakai...so dengan steadey aku melangkah terus terjelepok jatuh pasal mata salah bajet...binawe...depan kedai cermin pulak tu...brader kat belakang selamba jer sound " terpaksa you miasa dirik u ngan spek ya "...aku angkat tangan tersipu...kontrol macho beb..hahahahahahaha... Adakah orang first timer pakai cermin mata macam tu ..or memang aku sorang jer macam tu..alamak..malunya wehh tapi bila pikir balit lucu la pulak so aku share dengan korang..

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...