Tuesday, July 10, 2012

Ntah apa apa lagi aku nie

Dah tengok movie Brave ? Latest citer karton dari Disney. Bagi ibu bapa yang mencari cerita yang penuh dengan nilai moral disamping jalan cerita yang menarik, aku suggest korang bawak anak –anak tengok movie nie. Memang layan aku cakap … Masa tengok movie nie, anak aku memang ketawa terbahak – bahak..Aku yang pada mulanya ketawa biasa jer, pun terikut terhibur tengok dier ketawa macam tu. Yang pastinya, citer Brave akan masuk dalam salah satu karton feveret aku. Antara movie cartoon lain yang jadi kegemaran aku, The Incredibles, How to teach your dragon, gundam , slam dunk dan semestinya dragon ball. Banyak lagi tapi kalau nak sebut semua tak cukup nie. One thing pasal movie karton nie, kita tak pernah nak perah otak sangat dengan jalan cerita sebab citer karton kan, mana ada yang logic cuma penuh dengan nilai2 moral dan hiburan. Lebih lagi bulan Ramadan nak tiba nie, so makin la rajin tengok citer sementara menunggu time nak berbuka. Yang seronok nya bila Ramadan menjelma, malam dier sejuk betol. Bagi yang kaki tidor memang layan la tidor time nie. Aku yakin yang lain pun dapat rasa yang suasana malam dah makin sejuk kan ? So badan dah tune up ready nak puasa, perut aku harap2 dah bersedia menahan kelaparan. Mintak2 la dapat puasa yang baik kan, jangan setakat lapar dan dahaga saja, rugi lak nanti…dan mari melayan morey selepas terawih akan menjelma lagi hahahahahaha…. Salam Ramadan to all muslims

4 comments:

Ms Tikot said...

Ready dah nak nyambut bulan Ramadhan eh...

Coffee Girl said...

udah nangga... best... ada twist nya... sikit gik mek nangis

Uncle Seven said...

Coffee...nang layan

Ms Tikot...semengat dah

Uncle Seven said...

Coffee...nang layan

Ms Tikot...semengat dah

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...