Monday, July 2, 2012

Euro 2012 dah abis, macam mana aku terlepas final nie..?

Well..siapa sangka kan, selama hampir sebulan aku dok sengkang mata tengok Euro 2012. Perlawanan paling penting aku boleh terlepas pulak. Macam mana aku boleh terlepas final Euro 2012 nie..???? Macam mana aku boleh tersilap malam nie..???? Bila aku angkat nak solat Subuh pagi tadi, baru aku perasan yang malam tu adalah final Euro…wahhhhh bengang tahap gaban peringkat ke 18 ler aku pagi tadi. Bini aku tau pulak malam tu final, tapi pasal apa dia tak sound aku.? Aku tengok score line , Sepanyol menang 4-0 ke atas Itali. David Silva, Jordi Alba, Fernando Tores & Juan Mata semua buat jaringan. Macam mana rupa jaringan tu aku belum lagi tengok. Tahniah Sepanyol sebab Berjaya pertahankan kejuaraan, jadi langkah seterusnya adalah Piala Dunia. Adakah Sepanyol mampu menjadi Negara pertama mempertahankan dua kejuaraan sekaligus ? Yang tu kita kena tengok dalam masa 2 tahun lagi.
Dahl ah aku tak kerja hari nie. Lutut cedera lepas main bola semalam. Sekarang nie dok lepak kat rumah je lah. Harap-harap esok akan pulih kembali lutut aku nie. Lepas nie, tugas bangun malam pulak adalah untuk bersahur. Ramadan tak lama lagi, kalau tak silap tengah bulan Julai nie, puasa dah mula. Jadi takder lah masalah sangat nak bangun malam untuk sahur nie kan sebab badan dah biasa dah. Dan tak berasa sangat yang dah masuk bulan Julai pun. Sungguh sungguh masa beredar dengan pantas. Alih2 lepas nie Hari Raya la pulak kan. Fuhhh…sememangnya masa setahun menyamai sebulan semakin hampir kan ? Kalau yang mengerti maksud aku tu, faham2 jer lah kan…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...