Wednesday, June 13, 2012

Malaysia menang ...

Aku cukup teruja..Malaysia menang lawan Singapura walaupun sekadar international friendly’s. Well, aku nak cakap team Malaysia betol2 pun rasa macam sangkut2 jer tapi aku tak kisah. Game semalam lebih menarik dari Euro 2012 hinggakan aku sanggup record citer CSI(S12 ) just for the Malaysia vs Singapore..kenapa aku cakap game semalam lebih menarik dari Euro, sebab gol dari Shakir & Shafiq begitu berkualiti. Aku sendiri pun main bola, so aku paham bila aku katakan yang gol pertama Malaysia memang cantik sebab Shakir tidak melihat ke arah gawang sebelum membuat tandukan. Itu lah skill nama nya bro…memang canggih…lepas tu gol kedua dari free kick …I must admit Shafiq..you’re the man…gila cantikk gol tuuuu…Euro time takat gol gol biasa jer, which aku sendiri boleh jaringkan wahahahahahahahaha…tapi apa yang penting permainan semalam patut di kekalkan. Malaysia player sepatutnya biar pemain Singapura memegang bola lama2 tanpa di asak..aku suka kalau team tu main tiap bola di kasi rapat sama player lawan… Kalau persembahan macam tu yang korang bawak untuk piala AFF, tidak mustahil u guys akan menjadi juara GO MALAYSIA dari Malaysia Timur…

2 comments:

Coffee Girl said...

Tahniah Malaysia! walaupun friendly. sikpa, geng2 dolok.

eh, kacak image header. :-)

Uncle Seven said...

Hehehehehe...mana boley geng sama itu Singapura..selalu saja berpura2...

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...