Monday, May 14, 2012

Last game of the EPL 2011/2012

Wow semalam memang satu malam yang amat menyeramkan. Apa tidaknya malam penentuan juara Liga Inggeris antara Manchester City dan Manchester United. Perlawanan antara Man City dan QPR aku rasa yang paling menarik, dengan QPR di ambang kemenangan yang amat bersejarah di Stadium Etihad Manchester City. Untuk makluman Man City belum pernah kalah di tempat sendiri semenjak tahun 2010, dan rekod itu hampir padam pada malam semalam yang boleh menyebabkan mereka kehilangan gelaran sebagai Juara Liga EPL. Tapi, memang betul pepatah bola itu bulat dan apa2 boleh jadi, and it happened at the very last minit, bila Man City Berjaya menjaringkan 2 gol dalam masa kecederaan dan membuatkan MU putih mata…jaringan dari Edzin Dzenko and Sergia Huero. Aku patut jugak salute to QPR , pasukan Tony Fernandez atas semangat melawan yang jitu dan hampir membuat Man City berputih mata. Dan keputusan semalam merupakan satu mimpi ngeri kepada Sir Alex Ferguson sebab kalah atas perbezaan gol. Dan untuk team aku sendiri, Liverpool, apa aku boleh kata..memang satu musim yang amat burok sekali. Cuma piala liga jer pengubat luka. Semalam kalah la pulak dengan Swaansea..entah apa2 lah. Tapi aku tetap menjadi penyokong setia, Liverpool ..YNWA.

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...