Friday, May 11, 2012

Aku dah tidor dah tadi tapi terjaga balik di sebabkan oleh mimpi aku……pehhhhh…inilah first time aku update blog aku pukol 2 pagi. Pasal mimpi aku, aku termimpi kan mak saudara aku yang sedang sakit, aku tenampak la dia nie menangis2 dalam kesedihan kerana tak di pedulikan oleh anak-anak nya sendiri. Dan dia meninggal keseorangan. Bila sampai part meninggal tu aku terus terjaga dari tidur…sampai ni kan belum kagi dapat tidor balik sebab terkejut tadi.. Aku pun bingkas bangun ambik handphone, ingatkan nak tepon terus ke kampung tapi takut la pulak abang aku marah pasal telepon tengah malam….tapi memang tidak sedap hati lah dengan mimpiku itu…. <

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...