Tuesday, April 10, 2012

i am boo hoo clapping song...

Pejam celik, pejam celik, dah masuk bulan April. Aku belum lagi dapat cerita pasal eksperimen aku. Entah bila lah nak siap kalau asyik sibuk jer nie…Khamis nie, aku akan mula out station, sekali lagi jadi hakim untuk Anugerah Desa Cemerlang peringkat Negeri Sarawak. Yang pastinya, satu lagi pengalaman baru untuk aku. Aku akan on the road untuk 10 hari. Macam dulu jugak akan bermula dari bahagian atas Sarawak iaitu Limbang dan turun ke bawah sampai ke Divisen Kuching penghabisan. Harap2 banyak lah idea yang aku boleh buat citer kat blog aku nie…
So, sekarang nie, kira aku tengah berhempas pulas siapkan kerja kat opis sebelum keberangkatan. Dah lah esok cuti pulak sempena pertabalan Agong yang baru. Betul2 buat masa aku semakin singkat, too many things to do in a very short period of time…pehhhhhh…boleh tahan juak bengong aku sekarang nie.
Satu perkara yang menarik perhatian aku masa nie, gelagat penyokong bolasepak Sarawak. Pasti tau yang kes terbaru yang dua beradik tu yang serang anggota poliskan, sampaikan kuar kat akhbar siap cakap penyangak bolasepak. Tapi kalau korang on the ground kan…semua akan cakap yang polis PORU tu yang terus pukol dua orang nie dengan belantan, tanpa ada amaran untuk bersurai, terus bantai pakai rotan ke cota ke aku pun tak tau. Kalau di ikutkan aku, aku pun akan member reaksi yang sama apabila kena benda macam tu kan…police brutality…. Entah lah

We all grown up, biar kita fikir sendir dalam hal2 macam nie, so dengan itu adios dari Uncle Seven

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...