Thursday, April 5, 2012

Emcee


Tiga hari aku berkampung d CMM. Pehhhh …semua atas Kursus Pengacaraan Majlis. Aku ingat kan akan terbalit boring, tapi bila sampey di CMM…sungguhhhh tak ku sangka. Mula2 penceramah nya, nang berpegalaman luas, dengar suaranya orang2 tok, boleh berdiri bulu tengkuk aku. Siapa lagik kalau tak En Hipni Sulaiman dan Pn Atikah Mahli……
Dengan pengalalaman, nota rujukan diberik oleh duak orang tok, 3 hari ya memang cukup berbaloi bagi aku.Dapat kawan kawan baru ya best, apa apa pun aku rasa aku dapat jadi emcee, mungkin tidak sebaik mereka tapi aku tahu aku boleh buat wahahahahahahhahaa….
Satu cabaran yang aku sahut dan aku sukses hahahhaahahaa…
Aku sebenarnya sik pandey pergi ke depan orang ramai dan cakap, gila nervous breakdown aku mun depan urang sampey bergegar sora ku madah….tapi entah lah something, bila aku cabar diri sendiri yang aku boleh buat, aku buat …memang best..
Terima kasih aku ucapkan kepada Encik Hipni Sulaiman dan Pn Atikah Mahli for the knowledge sharing..really appreaciate it

Adios….Uncle Seven

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...