Friday, February 10, 2012

Tiba-tiba jak opis aku penuh dengan new staf, walauwehhh…mun ada amoi2 kacak tek ok lah juak, tapi mostly nya balak semua2 …sikda lah pakey halwa mata. Yang aku heran, kenapa bila opis aku nie mintak new staff, mesti yang kureng mengancam di antar. Adakah kerana opis aku bekenaan dengan IT mesti di berik orang2 yang ala2 nerd…damn…narrow minded punya HR yang bagi staff nerd rah opis tok. Ok lah cukup ngan kisah staff nerd rah opis aku.
Aku punya target this year, at least satu update per week , kalau boleh lah kalau tiada aral melintang. One good news this week, band fevered aku, The Cranberries dah buat reunion with satu video klip. Tomorrow nama lagu ya…album barunya pulak akan release within this Februari, title Roses, best banget …kalau lah GNR pun dapat buat reunion, memang mengancam gila lah tahun 2012 tok

Cranberries cover album



. Next movie dalam penantian will be Ghost Rider 2 & wrath of the titan. Tengok preview macam mengancam gila..so mari kita ramai2 gegar panggung and how i wish Golden Screen Cinema dah bukak time tok, MBO sound sistem amat mengecewakan aku. Macam apa lah...
So now aku kenak sambung kerja, hari Jumaat tok, aku kenak kuar awal, ambik orang balik sekolah. So sehingga ke next update, until then…salam Jumaat…

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...