Thursday, August 25, 2011

Raya Mode


Betul2 raya mode is in the air now. Jalan time turun keja mula lengang, opis dah mula sunyi. Lagu raya dah makin hebat kat radio dan jugak dah makin hebat dimainkan kat opis.
Aku kali nie ambik cuti yang agak panjang untuk Hari Raya. Kira 2 minggu lah aku rilek sambil makan kuih termasuk serdak2 nya sekali. Beberapa kawan sepejabat dah pun mula cuti raya. Cuma tinggal aku dan 2 lagi yang belum mula cuti raya.
Zakat aku dah setel. Alhamdulillah. Nie resit rasminya. Mesti simpan punya untuk deklarasi masa income tax nanti.

Terawih, setakat malam yang ke 25 aku belum tinggalkan lagi and aku perform full punya tiada buat lapan. Alhamdulillah lagi sekali.
Aku mau Ramadhan kali ini akan jadi Ramadhan terbaik dari aku.


Opis aku pulak ada satu korner yang ada kad raya. Seronok pulak tengok masih ada lagi wujud orang gunakan kad raya. Teringat lak masa dulu2, hias rumah dengan kad raya, siap aku dengan adik beradik, angkut pasu bunga ke rumah untuk gantung kad raya. Betol2 nostalgia wa cakap lu.

Anyway, yang pastinya aku akan sibok hujung minggu nie untuk kemaskan rumah. Well, gentleman stary ur engine...

No comments:

Selamat Hari Raya Aidilfirtri 1442H /2021- Pandemic Raya yang kedua.

Tersusun rapi sepuluh jari, Bunga melur si bunga melati , Ucapan dihantar pengganti diri, Mohon maaf setulus hati. Assalamualaikum ...